DO ZOBACZENIA
NA TARGACH
POLIGRAFICZNYCH RemaDays

Warszawa
12 - 14 Luty
2020

Doskonale dbamy o niezawodność usługi, bezpieczeństwo Twoich danych oraz wydajność sieci i systemu

Niezawodność

Podchodzimy poważnie do kwestii niezawodności. Kopia zapasowa z potrójną replikacją danych zapewnia, że dane nigdy nie ulegną nieoczkiwanemu zniszczeniu

Dostępność serwera

Gwarantujemy dostępność serwera na poziomie 99,95%. Oznacza to praktycznie nieprzerwany dostęp do zasobów.

SSL

Bezpieczne połączenie oraz szyfrowane przesyłanie danych zapewnia, że nikt nie podsłucha ruchu sieciowego generowanego przez Twoich klientów.

Duża pojemność

Zapewniamy 500 GB przestrzeni na dane klientów. Nie musisz się martwić o ilość przesyłanych projektów oraz o przechowywanie historii zamówień

Solidne łącze

Serwery zapewniają przepustowość na poziome 1 Gb/s. Biorąc pod uwagę średni upload w Polsce oznacza to obsługę nawet 500 klientów jednocześnie

Architektura REST

REST jest wzorcem architektury narzucającym dobre praktyki tworzenia aplikacji rozproszonych

demo tablet
Stabilność i skalowalność

Nasz program to dedykowane rozwiązanie dla drukarni. W przeciwieństwie do systemów opartych na gotowych CMS (np. WordPress) nie ma w nim niepotrzebnych komponentów, które powodowałyby błędy czy spowalniały pracę. Ma to także pozytywny wpływ na wyszukiwarki, które promują rozwiązania dedykowane.
Dzięki temu całość systemu jest stabilna oraz wysoce skalowalna. Wraz ze wzrostem ilości klientów produkcja będzie stawała się coraz przyjemniejsza.

Nowoczesny interfejs użytkownika

Wygląd sklepu jest “uszyty na miarę”. Oznacza to, że makiety mogą zostać dostarczone przez drukarnie lub też zaprojektowane przez nas. Takie podejście zapewnia oryginalność i nieszablonowość. Dodatkowym atutem jest pełna zgodność z zasadą “mobile first”, zwiększająca prestiż drukarni. Ponadto posiadanie indywidualnego wyglądu sprawia, że dla wyszukiwarek jesteś wartościowy, to znaczy taki, który powinien zostać umieszczony wyżej w wynikach wyszukiwania.

Responsywność

Tworzenie stron internetowych zgodnych z ideą "mobile first". Twój sklep zawsze będzie się prawidłowo otwierał na wszystkich urządzeniach - komórkach, tabletach i komputerach.

Single Page Application

Dzięki technologii Single Page Application serwis internetowy sprawia wrażenie, jakby wszystko działo się natychmiast. Wszystko to dlatego, że system ładuje tylko te dane, które w danym momencie potrzebuje.

Responsive Web Design

Obecnie ok. 50% ruchu na stronach internetowych jest generowane przez telefony komórkowe. Nie pozwól by tak szerokie grono klientów zrezygnowało z zakupów w Twoim sklepie.
Sklep wykonany przez nas jest dostosowany do wszystkich urządzeń, nie ograniczając przy tym funkcjonalności.

demo smartphone

Aplikacja idealna

Dzięki przemyślanym, rozbudowanym modułom oraz dostosowywaniu programu do indywidualnych potrzeb każdego klienta, powstał produkt, którego jakości nie da się podważyć. Poniżej przedstawiamy wybrane komponenty naszego systemu, a ich lista stale rośnie.

Wielojęzyczność

Aplikacja jest przygotowana na obsługę klientów w wielu językach. Posiada moduły usprawniające translację strony. Słownik tłumaczeń, nazwy językowe produktów, ich składowe oraz inne makiety dla powiadomień e-mail, sprawiają, że zaskakująco łatwo przełożyć treść na inne języki. Dodatkowo wygląd strony może być inny dla każdego tłumaczenia.

Wielowalutowość

Często klienci kupujący w obcej walucie, są zdezorientowani przez koszty przewalutowania. Przygotowując sklep do obsługi wielu języków, warto także zadbać o wyświetlanie konsumentom ich macierzystej waluty. Nasz system pozwala na definiowanie przelicznika walut, dzięki czemu ceny zmieniają są automatycznie, a klienci płacąc we własnej walucie czują się pewnie i komfortowo.

Automatyczne faktury

Nasz system generuje końcowe faktury oraz proformy. Klient w każdej chwili może pobrać fakturę wystawioną do konkretnego zamówienia jak i sprawdzić historię wszystkich wystawionych do tej pory faktur.

Międzynarodowa ekspansja rynku

Wielojęzyczność, wielowalutowość, oraz możliwość dowolnej konfiguracji wyglądu sklepu to cechy charakteryzujące nasz system. Pozwalają one w niezwykle prosty sposób otwierać się na nowe rynki, minimalizując ten proces do kilku kliknięć myszką.

Kontrola całego cyklu zamówienia

Cały proces kupna jest klarowny zarówno dla drukarni jak i dla klienta. Statusy zamówienia i płatności jasno określają na jakim etapie się znajdują. Dzięki temu drukarnia wie, czy klient już zapłacił, a także w którym momencie produkcji jest zamówienie. Klient dostając powiadomienia na adres e-mail wie, kiedy spodziewać się dostawy czy odbioru produktu.

Ciągłe dopasowanie i rozbudowa

Jako narzędzie “szyte na miarę” dostosowywujemy system do klientów oraz spełniamy ich prośby. Pracujemy nad nim cały czas, stale ulepszając program o nowe opcje oraz zapewniając szybką obsługę ewentualnych błędów. Chętnie podejmujemy wszelkie wyzwania, jakie stawia przed namie branża poligraficzna i nie boimy się innowacyjnych rozwiązań.

Integracja z płatnościami online oraz kurierami

System jest na tyle elastyczny, że można go zintegrować z dowolnym pośrednikiem płatności online oraz kurierem. W ten sposób drukarnia ma pod kontrolą dosłownie wszystko - od momentu kalkulacji zamówienia, przez sposób płatności i proces produkcji, aż po dostawę do drzwi. Wszystko odbywa się w jednym systemie, co zwiększa użyteczność programu.

Automatyczny preflight

Używamy zewnętrznych, automatycznych i sprawdzonych rozwiązań do sprawdzania poprawności plików przesyłanych do drukarni. Takie podejście niesamowicie zwiększa efektywność przyjmowania zleceń.

Tryb Asystent (użytkownika)

Jeżeli użytkownik ma problem ze swoim zamówieniem, może skontaktować się z drukarnią, a pracownik, używając modułu Asystent jest w stanie pomóc mu zdalnie. Sprawdzi stan jego koszyka, zamówień, a w razie potrzeby dokończy proces za klienta.

Dostępność oferty oraz składanie zamówień 24/7

Dzięki naszej aplikacji użytkownik ma możliwość kupowania o każdej porze dnia i nocy. Nie potrzebuje osoby, która odbierze telefon i przyjmie zamówienie. Wszystko odbywa się automatycznie, a Twoja firma może się skupić na tym, w czym jest najlepsza - drukowaniu.

Dopasowana ścieżka składania zamówienia

Ścieżka składania zamówienia przez klienta może być dowolnie dopasowywana. Drukarnia ustala, jak chce poprowadzić swojego użytkownika od momentu wejścia na stronę, aż do płatności za zamówienie.

Historia edycji kalkulacji oraz zamówień

Dzięki historii edycji kalkulacji oraz zamówień możesz sprawdzić, w jaki sposób przedstawiciel handlowy, sprzedawca operował na danych oraz podsumować jego pracę.

Zarządzanie trybami realizacji

Drukarnia może w pełni zarządzać trybami realizacji. Możliwe jest tworzenie wielu wariantów, od standardowych czasów realizacji, przez wykluczenia w zależności od rodzaju produkcji, aż po osobny przydział trybów dla poszczególnych produktów, nakładów, czy wybranych składowych.

Prosta obsługa

Podczas tworzenia panelu administracji dla drukarni oraz sklepu dla klienta, kierujemy się tym, że wszystko powinno być zrozumiałe i przejrzyste. Nie ma rzeczy niepotrzebnych, które mogłyby rozpraszać użytkownika. Zanim całkowicie wdrożymy drukarnie składamy setki testowych zamówień, w celu upewnienia się, że wszystko zostało zrobione dobrze.

Pewność i bezpieczeństwo

Rozwiązanie dedykowane, które proponujemy, w przeciwieństwie do gotowych CMS, jest bardziej stabilne, działa szybko oraz sprawnie sobie radzi z większą ilością użytkowników. Dzięki potrójnej replikacji danych oraz SSL dane są zabezpieczone najlepiej jak to możliwe.